Svaren på frågestunden!


Hej bloggen! Förlåt för sen uppdatering...Jag har haft fullt upp idag och jag har absolut inte haft tid med att blogga. Det ska ni aldrig mer få höra från mig,haha.
Jag kommer tyvärr inte att uppdatera mer idag fast imorgon kommer jag stärkare tillbaka med många spännande inlägg,hih.

Just nu är jag hoss becca och jag ska sova här inatt,mys! Vi ska strax titta på en film och antagligen sova för vi börjar 08.00 imorgon..blä!

Här kommer iallefall svaren på frågestunden som jag satte igång,enjoy.

Från:benna
hur ofta läser du min blogg? <3
Jag läser din blogg en gång i veckan ungefär. <3
lägg upp en bild från mig och dig som du verkligen gillar :D <333


Anledningen till att jag gillar den här bilden är för att den här bilden beskriver oss så himla bra! Knasiga,roliga och snygga,haha!
Ida  ([email protected]) om Första inlägget på bloggen!!:
På en skala fra 1-10, hvor glad er du i melontyggis?
Hahaha 10+++,ELSKER det!
benna  ([email protected]) om Första inlägget på bloggen!!:

På skalla 1-10 hur mycket älskar du mig? <333
Hmm....10 är mamma,pappa,syskon osv... så du är 9 ♥

Gillar du någon?
Jepp! ♥ du vet vem...


I LOVE YOU <3333
I love you to Abdhul Haddok!

Emma om Första inlägget på bloggen!!:

1.Har du bott i Norge innan du flytta till Sverige eller har du alltid bott i Sverige?
Jag har bott i Norge i 7 år. Jag bodde i London först och det var där jag föddes eftersom att min mamma studerade där när hon blev gravid med mig. Jag flyttade till Norge när jag var ett år ungefär och sen flyttade jag till Sverige år 2006,alltså när jag var 9 år ungefär
2.Vilka är dina favoritfilmer/böcker?
Hmm svår fråga... jag har många favoritfilmer fast mina absouluta favoritfilmer är nog sex and the city filmerna,never say never med justin bieber(bara för att jag älskar honom) och djävulen bär prada.  Mina favoritböcker är: 14 år till salu, i taket lyser stjärnorna och tillsamans!

3.Om du var tvungen att välja någon i din klass (av killarna) vem tycker du ser bäst ut?
Haha,jag skulle nog välja Max!

4.Vem är din bästa kompis?
Maggan Gawron! ♥

5.Vad är din hobby?
Min hobby är att SHOPPA, träna(nästan alla sporter,fast jag går inte på någon sport) och läsa,hehe.

6. Har du gått på någon sport? I så fall, vilken?
Jag har gått på basket och jag slutade för ungefär ett år sedan och jag planerar inte att börja igen... När jag slutade så hade jag spelat i fem år ungefär.


Becca om Första inlägget på bloggen!!:
Hur bra vänner är vi på skala ?
10! ♥ We are perfect!


Hoppas att ni har haft en super dag,kram Emilie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0